Rólunk

Kik vagyunk?

Mi egy olyan vidám csapat vagyunk, akik imádják, amit csinálnak. Na, jó azért előfordul, hogy a ruhamosásért, mosogatásért nincs akkor harc 🙂 , de a túráinkat szívvel lélekkel vezetjük.
Ezt a céget nem titkoltan csupa önzésből, azért hoztuk létre, hogy minél többet lehessünk a természetben, legyen az vadvízen, két keréken, a hegyek között, vagy a levegőben. De még ennél is önzőbb módon szeretjük magunk körül a boldog embereket, az olyanokat, akik átélik ugyanazokat az élményeket, amiket hétről-hétre megosztunk velük. 🙂

Csapatunk alapvetően két részre osztható, vannak, akik hivatásból választották a túravezetést, (már óvodás korukban is szerettek a kádban pancsolni) és vannak, akik csupán megszállottságból, a sport szeretete a jó hangulat miatt csatlakoztak hozzánk, és váltak csapatunk tagjaivá. Amellett, hogy vendégeinkkel szeretünk játszani, mókázni, komolyan vesszük a munkánkat, odafigyelünk vendégeink biztonságára, kényelmére. Mindannyiunk számára szenvedéllyé vált az evezés, Európa legkülönbözőbb folyóin eveztünk már, aminek hatására lelkesedésünk csak egyre fokozódott, mivel imádunk felfedezni újabb és újabb helyeket.

Túráink során nagy hangsúlyt fektetünk a biztonságra, a megfelelő felszerelésen kívül alapos, mindenre kiterjedő biztonsági oktatást tartunk minden egyes túra előtt. Az evezések során két-három kétszemélyes gumikenura (ún. trekkre) egy túravezető jut, így túravezetőink maximálisan gondoskodni tudnak a hatfős csoportok biztonságáról és zavartalan élményéről. Outdoor csapatépítő programjaink, kalandtúráink kialakításakor főként a közös élményre helyezzük a hangsúlyt. Ahhoz, hogy az átélt élmény hozzájárulhasson a csapat fejlődéséhez és támogatni tudja a szervezeti célok elérését, a programelemek összeállításának folyamatában elsődleges helyen szerepelnek az Önök által megfogalmazott igények.

CSAPATUNK

Dávid

Ügyvezető

Wakeboard, kite,

Magamról:

Mindig vonzottak a kihívások és az extrém sportok. Évekkel ezelőtt támad az az ötletem, hogy indítani kellene egy vállalkozást, ami lehetőséget ad az embereknek, hogy – akár csak egy hétvége erejéig is, de – kilépjenek a mindennapi “rutinból”, kipróbálhassák magukat és olyan élményeket szerezzenek, amikre mindig jó szívvel emlékeznek.

Telefon: +3630/694-0323;+3670/2365037

Mail: info@white-water.hu

Hajni

Túraszervező

Hobbik:
fotózás, vadvízi evezés, olvasás, utazás,

Európai Politechnikum, Szegedi Tudomány Egyetem

Magamról:
Gyermek korom óta a mindennapi életem része a mozgás, közel 30 évet töltöttem a tatamin, kyokushin karatéztam. 2010-ben jutottam el először vadvízi evezésre és azonnal a szívemhez nőtt ez a sport. Eltölteni egy hétvégét egy ilyen környezetben, az irodában töltött munkahét után egy tökéletesen feltöltő program. Autodidakta módon kezdtem el a fotózással foglalkozni, részt vettem számos workshop-on. 2016. januárjától szervezem a Csapat túráit, ha bármi kérdésed van keress bátran.

Mail: info@white-water.hu

Telefon: +36303899113

Fotós oldal: http://floda13.tumblr.com/

Marci

Vadvízi túravezető

Foglalkozás:
Sí-, snowboard oktató, vadvízi túravezető, kályha készítő

Hobbik:
Sí, snowboard, kajakozás, kályhaépítés és a családom

Vadvízi túravezetés 2008 óta, Safety Kayak minősítés

Magamról:
1987-ben kezdtem síkvízen kajakozni, majd ezt követően kezdődött a vadvízi szerelem. Vadvízen kísérek túrákat biztonsági kajakosként, a White Water csapatának a kezdetek óta tagja vagyok.

Balázs

IT Project Manager

Hobbik:
Sí/Snowboard, vadvízi kajakozás, hegyi biciklizés, kirándulás, foci, póker, utazás

Képzettség:
Vadvízi túravezetés 2010 óta, síkvizes túrák 2000 óta, IRF Inline-Raft Guide 2 – 2011, IRF Inline-Raft Guide 3 – 2015, IWI Fitness Instruktor 2016, Ski-Anwärter 2016

Magamról:
2010 óta vezetek túrákat hétvégente a White-Water Raftingnál. Számomra ez remek felüdülés/kikapcsolódás a  hétköznapi irodai munka után. Gyönyörű tájakon evezünk, fantasztikus embereket ismerhetek meg hétről-hétre. Jó látni, ahogy esetenként  teljesen kezdőkből profi evezős csapatot faragunk mindössze két nap alatt. Szép környezet, jó levegő, jó társaság, buli és adrenalin! Mi kell még? 🙂

Feri

3 D grafikus
motorozás, evezés, kosarazás, túrázás
Raft túravezető

Magamról:

A 2017-es évben csatlakoztam a White-Water Csapatához, elsősorban 6-8 személyes raft hajókat irányítok, de sok lehetőségem adódott, hogy a 2-3 személyes hajókból álló túrákon fejlesszem tudásom. Nagyon szeretem a természetet, a vadvizet és jó látni, mikor az emberek jól érzik magukat a programjainkon.

Kitchi

Kárszakértő

Inline-Raft Guide 4 minősítés

Vrana

IT Rendszer mérnök

olvasás, evezés, zene, jégkorong,

Képzettség:

Rescu 3 SRT1, Rescue Technician Advanced, IRF Safety rafter, IRF raft guide, IRF inline raft guide

ZsImi

Tomi

Segéd Túravezető

üzletvezető

bringa, snowboard, wakeboard, túrázás

Képzettség:
IRF 1 (túravezető segéd) 2013, Mászás: M.H.S.SZ alapfok 2013, KREATÚRA középfok 2016, 2017 juliusában újabb tapasztalatokat szereztem Ailefroide-ban (a francia alpokban) a hegymaszotanfolyamok.hu tanfolyamán a “több kötél hosszas” mászásból. (így jelenleg a leghosszabb mászott utam 11 kötél hossz)

Magamról:
Szeretem a szabadban tölteni az időt és imádok a szabadban sütni-főzni 🙂

Mit Ya

Kanyoning Túravezető

Rafting és kanyoning túravezető

család, utazás, olvasás

TF, SR3 ww rescue technician, Landesskilehrer, kanyoning guide

Magamról:

“Gyere el egy túrára és megtudod!” 🙂

+43 664 88278456

Balázs

Via ferráta Túravezető

Foglalkozás:

Four Medical Support Kft. (ügyvezető, medical staff), Gekko Alpin Bt. (ügyvezető, túravezető, alpinista)

Hobbik:

túrázás, boulderezés, futás és szerencsére a munkám

Képzettség:

barlangjáró-, vezető szaktanfolyam, mentőszakápoló (+KIM), ipari alpin technikai szaktanfolyam (alap-, haladó-, munkavezető szintű)

Magamról:

Már gyermekkoromban is természeti emberke voltam. Gyűjtöttem a bogarakat, kisállatokat, növényeket. Rengeteget kirándultunk, később túráztunk. Középiskola elején megismerkedtem a barlangjárással és a barlangokkal. Szinte minden hétvégén a járatokat, termeket kúsztunk, másztuk. Csoportokat vittünk a mélybe, megtanítottuk őket közlekedni a barlangban és bemutattuk a szépségeit is. Az idegenvezetésbe is bele kóstoltam a Pálvölgyi barlangban. Közben megismerkedtem a sziklamászással és a kötéltechnikával, majd ipari alpinistaként dolgoztam pár évig. 1998-tól a soproni mentőszolgálat berkeiben mentettem életeket, segítettem a bajbajutottakon. Sopronból jártunk túrázni az Alpokba, itt ismerkedtem meg az akkor még nem annyira elterjedt via ferrata-val. Azóta viszem gyermekeimet, ismerőseimet a “vasalt” utakon. Szervezek és vezetek túrákat, via ferrata utakat kisebb csoportoknak.

2015-ben keresett meg a White Water csapata, hogy náluk is vezethetnék túrákat. Ezeken a túrákon azóta is örömmel ismertetem meg a via ferratát a bátor jelentkezőkkel.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.